Sunday, June 13, 2010

AgAiN, BecAuSe Of HER

Salam.

Once again, diri ini telah ditag oleh kawanku yang tercinta ni untuk menjawab soalan-soalan yang dilontarkan. Nyway, thanks ye Shiela sebab selalu tag aku.hahahaha. Aku berbangga kerana menjadi salah seorang manusia yang dipilih anda untuk menjawab soalan-soalan ini..hehehehe
Jadi, mari mulakan aktiviti menjawab soalan. ;)

Write 5 interesting facts about the person who tagged you.
Interesting facts?? Do you think you are interesting Shiela??hahaha. Just kidding k! Well,memandangkan aku ni tak suka menulis in English. So, my entry ni akan menggunakan bahasa ampuran Malay and English.
Ok. Back to basic. Shiela!!Satu nama yang unik.hehehee First interesting fact, she is the person who had made me cried.hahaha. Interesting ke??? Interesting sebab aku menangis dengan agak dahsyatnya di hadapan kawan-kawanku kerana dia. Thanksla Shiela. Shiela ni pun seorang kawan yang very sensitip.heee. Which made her really different from all friends that I have ever had in my life. Very sensitif sampaikan kita kena berhati-hati bila nak cakap ngan dia sebab takut kita telah mengguris perasaannya. :) And I think that she is a loyal person. Haaa.. Sesuai untuk lelaki-lelaki yang menginginkan seorang isteri yang tak mampu dicari ganti. Dari sudut pandangan aku yang dah kawan dengan dia lebih kurang tujuh tahun lamanya, aku rasa dia memang SETIA.hee.. For me, she is very matured in every single thing that she did in her life. Kadang-kadang rasa malu jugak kawan ngan dia,sebab aku ni childish. But sometimes, she also act like me. So I think, we have chemistry. Right Shiela??hehehe. Ko kena tulis gak interesting facts about me k!!!hahahaha

Jot down 5 interesting facts about yourself or your hobbies
About me??heeee. Saya ni tak cepat marah. Senang kata, tak suka and tak reti nak marah orang. I'm quite good in playing musical instrument. Or i just can specified it into TUBA.hahahaha. But, i've played many musical instrument such as clarinet, saxophone, flute,but not so good in that.heeee. And I really love playing games.huahuahua. And now, I'm trying to be good in playing Dance-dance Revolution. Trying to beat my bro. :)) I also have started to read English novel in which I've never imagine that I would love to read English novel. But,suddenly, I've became the fan of Cecelia Ahern. :0 Lastly, au ni seorang yang baik.heeee. Perasan jelebih. :p

Pick your 5 deserving recepients and describe them.
Emm, there's definitely nobody who I want to pick to be recipients. Sebab sume manusia yang hendak di 'pick', dah di 'pick' oleh orang lain. And, dah tak ada manusia lain dalam kepala otak ni untuk mengetag orang. So, THE END. :))

3 comments:

Adek Nada said...

hahahaha... Aku ter'reject' komen ko. Sedih tul.. Salah tekan tadi.heeeee..

Nyway,mmg tak dinafikan, ramai org yg jd childish bila ngan aku tapi ngan org lain x. Aku pun tak taula kenapa.hehehehe.. Sampai skang aku xde conclusion tu bnda ni. Tapi at least aku dah mempamerkan sikap mereka yang sebaliknya.huhu.. :))

Qira said...

naddy,
takkan aku pon jadik childish dengan hg??

answer me plis
haha

Adek Nada said...

Qirah..
Ko jd childish ke ngan aku???
Haha...Aku pn xtau nk kata pe???
Lu pikir sendiri... :)

About Me

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia